Bezpłatne warsztaty z e-marketingu
Zapraszamy do udziału w dwudniowych warsztatach szkoleniowych w zakresie podnoszenia kompetencji cyfrowych dla mieszkańców Tarnowa, ze szczególnym uwzględnieniem osób prowadzących działalność gospodarczą na terenie miasta.
Podczas warsztatów, które odbędą się w dniach 6-7 maja 2021 r., uczestnicy poznają narzędzia Google wspierające sprzedaż przez Internet, a także metody i sposoby promocji swojej firmy na portalu społecznościowym Facebook.
Udział w projekcie jest bezpłatny po dokonaniu rejestracji:
Wydział Rozwoju Gospodarczego, Urząd Miasta Tarnowa:
tel. 14 688 26 46, e-mail: m.pawlowski@umt.tarnow.pl
Zgłoszenia przyjmowane są do 4 maja!
Agenda warsztatów:
Dzień 1 – 06.05.2021 (czwartek, godz. 10.00 – 15.00)
Narzędzia Google wspierające sprzedaż przez Internet w praktyce – Robert Duda, Spozycjonowani.pl – Google Partner
- Współczesny Internet. Jak szukają i kupują dzisiejsi Internauci?
- Google Analytics. Twoja największa przewaga w Internecie.
- 5 Fundamentów Firmy w Sieci. Bez tego nie masz szans na sukces.
- Seo To Fundament. Dlaczego trzeba zacząć od optymalizacji strony lub sklepu?
- Podstawy Content Marketingu i Link Building. Jak i gdzie publikować żeby zdobyć Klienta?
Dzień 2 – 07.05.2021 (piątek, godz. 10.00 – 15.00)
Facebook – jak osiągnąć sukces wizerunkowy i sprzedażowy? – Adam Misa, INTRO PR
- Dlaczego Facebook i Instagram? Strategie promocji na Facebooku.
- Co i jak publikować na firmowej stronie Facebook? Facebookowe narzędzia komunikacji
- Struktura kampanii reklamowych na Facebooku.
- Tworzenie grup odbiorców standardowych i niestandardowych. Remarketing na Facebooku.
- Monitoring skuteczności działań i efektywności reklam na Facebooku.
Plan warsztatów (2 dni):
10.00 - 11.00: blok 1 – wprowadzenie i wykład teoretyczny
11.00 - 11.10: przerwa
11.10 - 13.00: blok 2 – warsztaty praktyczne cz. 1
13.00 - 13.25: przerwa
13.25 - 14.45: blok 3 – warsztaty praktyczne cz. 2
14.45 – 15.00: pytania i dyskusja
Warsztaty zostaną przeprowadzone w formule online, za pośrednictwemaplikacji Zoom.
Link do transmisji zostanie wysłany zarejestrowanym uczestnikom na podany adres e-mail.