Aktualizacja Gminnego Programu Rewitalizacji
Informujemy, że można już zgłaszać przedsięwzięcia rewitalizacyjne do aktualizowanego Gminnego Programu Rewitalizacji dla miasta Tarnowa.
Tarnowski GPR to w uproszczeniu plan działań dla interesariuszy rewitalizacji wskazanych w ustawie z dnia 9 października 2015 r. o rewitalizacji (Dz. U. z 2021 r. poz. 485) w zakresie wyprowadzania ze stanu kryzysowego zdegradowanych obszarów miasta, które w Tarnowie stanowią obszar rewitalizacji dotyczący zasadniczo centralnej części miasta i starówki. Istotą rewitalizacji jest natomiast zaangażowanie i aktywne włączenie wszystkich interesariuszy tego procesu w działania prowadzone w mieście i zapewnienie skutecznego dialogu z zarządzającymi miastem dla dobra jego rozwoju i mieszkańców.
Serdecznie zapraszamy wszystkich do włączenia się w proces rewitalizacji i zmian obecnego GPR!
Poniżej zasady naboru przedsięwzięć rewitalizacyjnych oraz wzór karty rewitalizacyjnej do wypełnienia w edytowalnej wersji, którą po wypełnieniu należy podpisać (można też posłużyć się podpisem elektronicznym).
Proponowane przedsięwzięcia można zgłaszać w terminie od 25 października 2022 r. do 25 listopada 2022 r., drogą:
- mailową na adres: rewitalizacja@umt.tarnow.pl
lub
- osobiście w Wydziale Rozwoju Miasta, w budynku UMT przy ul Nowej 4, u koordynatora rewitalizacji Marzeny Bac (pok. 305; tel. 14 6882667) lub dyrektora WRM (pok. 306; tel. 14 6882598).